Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Mr Big

Av Felicia Gerdin - 26 oktober 2008 14:05

syster och mosters favorit kom på besök igår.

vi käkade stuvade makaroner med falukorv.

gott som bara den.

hon hade även med sig en av världens bästa filmer.

sex and the city.

hur kan en film vara så underbart sagolik?

jag hatar att erkänna att jag är avundsjuk på något.

det tillhör inte min stil.

men när det gäller dom fyra kvinnorna.

jag skulle verkligen vilja ha ett sådan liv.

sen är jag sjuk såld på Mr Big.


jag undrar ibland vart mitt sådan liv försvann.

med kaffe och cigg i timmar,

bedövad lever i dagar,

skratt och gråt,

kärlek.


att jobba heltid är inget jag rekommenderar.

jag klara inte av det.

det är bara jobbet som gäller.

det finns inget som heter fritid,

en stund för mig själv.

en stund med mina vänner.


jag har tappat allt.


nästa år lämnar jag den här skiten.

jag ska försöka finna lyckan i sthlm.

där kan man iallafall ta en kaffe senare än sju.


idag ska jag fira ett förhållande.

ett så kallat "tre år från och till-förhållande".


jag ska klä upp mig från top till tå.

dricka ett glas vin som jag inte har gjort på,

en månad och en helg.

det kryper faktiskt lite i mig.

min lever kommer inte ens ihåg smaken av alkohol.


ska vara svart i kväll.


peace -

 
 
Linda

Linda

26 oktober 2008 15:18

Glöm inte att både Mr Big och Måns är mina :)

http://lajnda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mr Big

11 november 2008 16:08

Älskar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Gerdin - 27 mars 2009 23:40

hej varenda gång jag fixar något, blir det tillslut tråkigt. det tråkar ut mig.   som du. du är inte ens värd mina ord. egentligen. du sparkar på den som redan ligger. och du vill kalla dig man. du är så långt från att ens få kallas kille.   du äckla...

Av Felicia Gerdin - 24 oktober 2008 00:07

mot ljusare tider.   igår var jag och min älskade syster på stand-up. helt jävla underbart. längesen jag skrattade så mycket. längesen jag skrattade ihop med syster.   det händer inte så mycket med vänskapskretsen nu för tiden. den är en avlägsen när...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards